2010. március 8., hétfő

Saatchi and Saatchi New York a következő negyedévben

Ezt írtuk be Peterrel második helyre és mivel az RGA sajnos végül (a végére csak mi meg egy német végzős team maradt) nem minket választott így került a portfoliónk a Saatchi-hoz (a második legfelkapotabb cél volt). Ahol nagy szerencsénkre nagyon szerették a munkánkat és be is hívtak minket egy interjúra Gerry Graffal és James Cooperrel. Meglepően könnyen ment a beszélgetés és nagyon érdeklődőek voltak "és akkor nemsokára találkozunkkal" köszöntünk el egymástól.

Röviden róluk:

Gerry Graff 2009-ben a világ (nemzetközi díjak alapján) a világ harmadik legjobb kreatív igazgatója de már évek óta benne van az első ötben és volt már első is. A reklám karrierje előtt volt bogárirtó és bróker is. A Saatchi-hoz a TBWA-tól 2.9 millió dolláros éves fizetéssel (AgencySpy) csábították át. Nagyon sok kedvenc reklámomnak az értelmi szerzője (csak az utóbbiak):
Tide beszélő folt kampánya:
vagy a Crest mosoly kampánya:

James Cooper: A Campaign magazin szerint ő a "brightest star in digital advertising" (ügyes:). Ő is meg nyert már mindent legalább kétszer. Korábban az Anomaly kreatív igazgatója volt.

Szóval itt fogunk kezdeni áprilisban (remélem ragad rám majd valami:)
James-Cooper.jpg