2009. december 10., csütörtök

Belga ügynökség körkép 3: Famous







Ez az ügynökség sem nagyobb egy átlagos magyar ügynökségnél, szintén függetlenek és két irodájuk van (Brüsszelben és Amszterdamban).
2009-ben 5 oroszlánt nyertek Cannes-ban.

Az az általános hozzáállás Belgiumban (ez itt Duvel-ben is sokszor elhangzik), hogy mivel nagyon kicsi az ország és kis büdzsékkel kell dolgozni minden egyes lehetőséget meg kell ragadni és a maximumot kihozni belőle, és így is tesznek.
Ez amúgy még jobban igaz Magyarországra.

Ezek a 2009-ben Cannes-ban díjazott munkáik.
Nekem a bevándorlókat kiszavazó show és a Stella sörcsapoló Wii játék tetszenek a legjobban.
http://www.famous.be/#/work_video/41/

Ez pedig link az oldalhoz. Azért azt érdemes megfigyelni, hogy mindegyik belga ügynökségnek elég tisztességes legalább hetente frissített weboldala van. É hát nem ez a minimum egy kommunikációval foglalkozó cégnek 2009-ben?
http://www.famous.be/#/news/

2009. december 7., hétfő

Meghívott előadók - Brigham White és Taran Chadha, Shove Interactive Laguna Beach, CA.

Annak ellenére, hogy már túl lazák a srácok (ex miami ad schoolosok) nagyon sok jó tanácsot adnak (a maguk módján). Például megemlítik, hogy milyen fontos az, hogy tudjuk mit akarunk egészen pontosan csinálni/elérni. Sőt azt ajánlják, hogy ezt érdemes a legapróbb részletekig leírni és így szerintük sikerülhet. Ha ez nem is garancia de szerintem is nagyon sokat segíthet eligazodni napi döntésekben és tényleg tisztában lenni azzal, hogy miért is dolgozol. Egy nem túl jó filmben Steve Buscemi-nek van egy nagyon jó sora: "Jól vigyázz, hogy mit akarsz mert megkapod".


Mai tanulság: (csak simán) "get famous"