2009. október 26., hétfő

Befutott Miami Ad School-sok

Gondoltam utána járok, hol vannak és mit csinálnak a már végzett diákok és persze, hogy mennyire sikeresek. Így találtam rá a mára már legendás (pár éve végzett) Menno Kluinra (jelenleg Y&R).
Aki kb 4 éve végzett a Hamburgi iskolában és eredetileg holland származású. Volt már "Dutch Talent of the Year", "German Student of the Year", "top-five graduate" Adweek rangsora alapján, "International Student Young Gun of the Year", "International Student of the Year" Lürzer's Archiv alapján.
Miután végzett Saatchi New York-ban kezdett ahol az első két évben nyert 9 oroszlánt és a Creativity magazin alapján ő lett a "Most Awarded Art Director" 2007-ben.

Szóval ő kétségtelenül a kiemelkedően tehetségesek közé tartozik. És sok munkáját szerintem mindannyian ismerjük ha nem is tudtuk, hogy ő követte el.
Diákként (sulis melók):

Már alkalmazottként:


1 megjegyzés:

Unknown írta...

na ez jó. a malacról ítam ide: http://www.hellorepublic.com/soho/2008/08/01/malackodas/
de azt nem tudtam, hogy ki csinálta. kösz az infót :)
Mindennapi Betevő