2009. április 21., kedd

Okos party flyer

Az egyik csoporttárs Juan Pablo Lemus, JP (Kolumbia/Miami) nevezhető a legjártasabbnak Miami éjszakai életében, többek között azért mert party szervezéssel is foglalkozik már egy jó ideje. Ő volt az első aki oda jött hozzám és felajánlotta, hogy megmutat pár helyet a városban. Bárhova mentünk sehol nem fizettünk belépőt (meg sem állítottak), mindenki előre köszönt és a bárban sem fogadtak el pénzt (próbáltam nem vissza élni vele:). Szóval elég jól éreztem magam ebben a kicsi VIP valakinek a barátja szerepben. Itt láttam először ezt a flyert (amit már sokszor láttam az utcán csak nem tudtam, hogy az) amin egy (mindig a partykkal változó) elveszett kutya meg egy telefonszám van. Ha felhívod a számot egy üzenetrögzítörő válaszol ami elmondja a következő buli helyszínét és részleteit elég szórakoztató módon. Állítólag ezt évekkel ezelőtt azért találták ki (mára már minden helyi nagyon jól tudja mi ez) mert túl sok turista látogatta a bulikat és nem mellesleg elég olcsó megoldás is.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

jeee! ravasz :)

Unknown írta...

És az eltűnt kutyusokat partyplakáttal vadásszák a helyiek???