2009. február 11., szerda

ADDY® Awards pipa :)

Egy kis dicsekedés: ma tudtam meg, hogy aranyat kaptunk (diák és tv kategória) egy brazil sráccal (Alex Silva) az állítólag nagyon rangos (és nagyon amerikai) ADDY® Awards (http://www.aaf.org/default.asp?id=27) reklámversenyen az alább csatolt videóért, ami a leginkább autókban (Ford, Lincoln) használt hangvezérlésű Sync-rendszer briefjére készült.


Kíváncsi vagyok a véleményetekre (a videó persze egy diákversenyhez méltóan amatőr - IMovie, 30 perc, RTL Klub átvezető szpot:)

11 megjegyzés:

Ann Soos írta...

Hello!

Állati jó lett, bár a táblacsikorgatásnál örültem, hogy nem hallom. Ja amúgy jó, hogy a végén sem volt vmi vicces hang, mert először azt hittem, hogy elromlott a hangszóró, és felcsavartam. :D
Szerintem tök jó lett, bár nő lévén távol áll tőlem minden autós izébigyó (gadgets and widgets:) és fogalmam sincs mit reklámoz, gondolom ne is tippeljek hogy pl. autósrádiót. Na jó, egyből vágtam hogy bizti vmi menő kocsis hangrendszert (talán). Csak így tovább. :)

TcT írta...

Először én is azt hittem, valami hiba van a készülékemben :)
Nekem igazán tetszik az elképzelés és megvalósítás is, a bevágásokról rögtön be is ugrik milyen idegesítő/hangos zajok hiányoznak onnan.
A végén a felirat szintén hatásos, bár számomra sem derült ki igazán, hogy mit reklámoz a spot. Persze a felvezető szöveget elolvasva minden világos :)
Szép munka.

Ann Soos írta...

Ó, most már sejtem. James Bond-os "motor be!" "motor ki!" ???

Márton Jedlicska írta...

az :)

lucidalabbra írta...

fájt a hangtalanság....nagyonjó, gratula!

vikiprod írta...

Szia,
Gratulalok, nekem tetszett, hatasos! Igen en is meglepodtem, hogy valami baj van a hanggal/rendszerrel... aztan persze gyorsan osszeallt a kep. Udvozlet Amszterdambol

Unknown írta...

Ez jo otlet! :) Ha print lenne akkor ures feher lap lenne, ugye nem? :P

Unknown írta...

helló,

picit más oldalról is meg lehetett volna fogni a hangok hiányát. Mivel ez alapvetően egy olyan rendszer, ahol hangokkal tudunk parancsokat adni, ezért lehet helyesebb lett volna ha azt mutatod meg, hogy nem tud az illető hangokat elővarázsolni magából, mintha hangok nélkül nem tudna mással kommunikálni...

Jukka írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Jukka írta...

ügyes, grat:)
és akkor a jó link:
http://www.ibelieveinadv.com/2009/02/loewe-sound/

babies'first írta...

jó. és puszi.
zsmbry